segunda-feira, 10 de fevereiro de 2020

a history of overcoming

I look at the past and remember this frightened and scared child of the world.  this child became strong, because she trusted God blindly and continues to trust.  I look at this child and tears come in my eyes, from a past of many struggles, but they all made me the person I am today.  I know what I came from, my origins, I know the person that I was and that I want to be, and today I can say thank you, God!  I won

By Gizele Tavares 



Olho para trás e me lembro dessa criança assustada e assustada do mundo.  essa criança ficou forte porque confiava em Deus cegamente e continua a confiar.  Olho para essa criança e lágrimas vêm aos meus olhos, de um passado de muitas lutas, mas todas elas me fizeram a pessoa que sou hoje.  Sei de onde vim, minhas origens, conheço a pessoa que eu era e que quero ser, e hoje posso dizer obrigado, Deus!  eu venci



Gizele Tavares is famous Writer from Brazil live in USA and love God 

Nenhum comentário:

Postar um comentário